Home Conversie specialist

Conversie specialist

Al sinds 2001 is Grizzly New Marketing conversie specialist. De afgelopen jaren hebben wij veel klanten geholpen met het halen van extra conversies voor hun website. Soms zaten hier zelfs wel stijgingen van meer dan 400% bij! Door middel van conversie optimalisatie helpen wij bedrijven om bezoekers ook daadwerkelijk klant te laten worden.

Als conversie specialist veel ervaring op het gebied van A/B testing

Als conversie specialist houden wij ons bezig met diverse methoden om conversies te verhogen. Eén daarvan is het zogeheten A/B testen. Hierbij worden twee varianten van een bestaande website pagina gecreëerd. 50% van de bezoekers wordt variant A voorgelegd en de overige 50% krijgt variant B te zien. Na een nulmeting van de originele variant worden de twee varianten voor een periode getest om te beoordelen welke variant het best converteert en aansluit bij de doelgroep. De best converterende variant wordt uiteraard uiteindelijk ingezet.

Waarom A/B testen?

Een succesvolle A/B test zorgt ervoor dat u uiteindelijk meer conversies en omzet uit uw websitebezoekers haalt. Het genereren van bezoekers is namelijk de eerste stap voor het behalen van online rendement, u wilt deze bezoekers uiteraard ook omzetten naar uiteindelijke, terugkerende klanten. Met een A/B test worden verschillen in conversiepercentages inzichtelijk en kunt u dus eenvoudig de (verwachte) ROI berekenen van de verschillende campagnes. Door vervolgens te kiezen voor de best converterende variant, kunt u een significante omzetverhoging tegemoet zien.

A/B testing

Let’s talk.

Wat kan er worden getest met een A/B test?

Met een A/B test is vrijwel alles te testen. De meest voorkomende testelementen zijn het aanpassen/toepassen van onder andere:

  • Kopteksten;
  • Sub-kop teksten;
  • Paragraaf indeling;
  • Referenties;
  • Call to action teksten;
  • Call to action vormgeving;
  • Links;
  • Afbeeldingen;
  • Social media;
  • Media vermeldingen;
  • Behaalde awards en keurmerken.

Waarom kiezen voor Grizzly New Marketing?

Conversie specialist word je uiteraard niet zomaar. Grizzly New Marketing heeft haar conversie optimalisatie methode dan ook veelvuldig aangepast en ontwikkeld. Dit heeft geleid tot een werkwijze die bij sommige klanten wel tot meer dan 100% aan conversietoename heeft geleid.

Onze werkwijze is als volgt:

1. Doelen bepalen;
2. Nulmeting;
3. Conversie quick-wins toepassen;
4. A/B test activeren;
5. Resultaat monitoren;
6. Fine-tunen (per kwartaal).

Conversie optimalisatie blijft doorgaan

Conversie optimalisatie is geen eenmalige aangelegenheid, het is een continu proces. Hierdoor worden bovenstaande stappen continu herhaald, zodat ook de toename in conversies niet incidenteel is.

Meer weten?

Wilt u meer weten over wat conversie specialist Grizzly New Marketing voor u kan betekenen? Wij voorzien u graag geheel vrijblijvend van meer informatie en een offerte op maat. Neem hiervoor contact met ons op.

Grizzly New Marketing is gecertificeerd partner van...