Home Linkedin Adverteren

LinkedIn Adverteren

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk en daarmee bij uitstek geschikt als advertentie medium voor uw bedrijf. Evenals bij Facebook kunt u ook bij LinkedIn zeer specifiek de doelgroep van uw bedrijf benaderen. Zo is er te segmenteren op:

  • Leeftijd
  • Geslacht
  • Bedrijf
  • Segment
  • Functie
  • Locatie
  • Titel
  • Etc.
Adverteren op LinkedIn

Let’s talk.

Binnen het MKB wordt er met name gebruik gemaakt van Sponsored Updates. Voor grotere budgetten (vanaf € 10.000,- ) zijn er meer mogelijkheden in de vorm van Content Ads, Display Ads, Social Ads en Mobile Ads.

Sponsored updates

Met gesponsorde updates kan uw bedrijf via LinkedIn zakelijke content, zoals video’s, presentaties en productnieuws, promoten via de newsfeed van LinkedIn-leden. Hiermee vergroot u het bereik van uw bedrijf op LinkedIn en bereikt u tevens nieuwe doelgroepen die nog niet eerder met uw bedrijf in contact zijn geweest.

Sponsored updates kunt u op cpm (kosten per 1000 vertoningen) of cpc (kosten per bezoeker) afrekenen. Het voordeel is dat de opstartkosten laag zijn en u het actiematig kan inzetten. Starten of stoppen kan zelfstandig bepaald worden. Uiteraard geldt ook bij LinkedIn adverteren dat het gaat om testen, testen en testen. Via de Google Analytics wordt het rendement duidelijk zichtbaar.

Wilt u weten wat voor uw bedrijf de mogelijkheden zijn op het gebied van LinkedIn? De specialisten van Grizzly New Marketing hebben een brede ervaring op het gebied van LinkedIn en vertellen u graag op welke manier uw bedrijf kan profiteren van het adverteren via deze en andere soorten social media, zoals Facebook.

Grizzly New Marketing is gecertificeerd partner van...